Często mamy wrażenie, że nasza praca, zadania i codzienne obowiązki, wymagają od nas naciągania doby o dodatkowe godziny. Na szczęście zawsze kilka godzin w dobie znajdzie się na upragniony sen. Na szczęście nie jesteśmy robotami i należy się każdemu z nas odrobina odpoczynku i regeneracji sił.

Niemniej zegarki mają o wiele gorszy los. W przeciwieństwie do większości urządzeń, zegarki pracują non-stop 24 godziny na dobę, dzień w dzień przez cały rok. Aby zapewnić im precyzję działania, wszystkie podzespoły muszą być naoliwione i perfekcyjnie czyste. Warto wiedzieć, że oliwa wraz z czasem traci swoje właściwości, co powoduje większe tarcia i osadzanie się oliwy na podzespołach. finalnie możne wpływac to na dokładność pracy zegarka. Ze względu na ten fakt, Tissot zaleca okresowe czyszczenie i oliwienie mechanizmu zegarka oraz wymianę zuzytych podzespołów.

 

W naszym autoryzowanym serwisie Tissot w Chorzowie, mogą Państwo zadbać o żywotność zegarka w formie prostego serwisu o wysokim standardzie.

 

Jest on złożony z ośmiu kroków:

 

  1. Diagnostyka - Funkcje, układy elektroniczne i wygląd zegarka Tissot są sprawdzane. Informacje są wprowadzane do dokumentu, który będzie towarzyszył zegarowi podczas całej usługi. 


     
  2. Czyszczenie koperty i bransolety - Bransoletkę i obudowę demontuje się i czyści w kąpieli ultradźwiękowej. Podczas tych operacji ruchy są ostrożne i wykonywane pod kopułą ochronną.


     
  3. Przywrócenie wodoszczelności - Elementy takie jak szkło (z wyjątkiem kształtowanych szkieł mineralnych i szafirowych szkieł), uszczelki wodoodporne, korona i popychacze są wymieniane, aby zapewnić doskonałą wodoodporność zegarkom Tissot.


     
  4. Wymiana baterii lub akumulatora - Nowo oczyszczona koperta może ponownie pomieścić mechanizm. Zegarmistrz dopasowuje do Tissota nową baterię lub akumulator, a następnie zamyka kopertę zegarka. 


     
  5. Kalibracja zegarka i sprawdzenie jego funkcji - Funkcje zegarka Tissot są testowane i regulowane. Niektóre modele wielofunkcyjne należy skalibrować za pomocą specjalnych maszyn.


     
  6. Sprawdzenie wodoszczelności - zegarek Tissot jest umieszczany w urządzeniu pod ciśnieniem. Po serii testów zegarmistrz otrzymuje potwierdzenie, że zegarek jest wodoodporny.


     
  7. Kontrola jakości - 24 godziny po zakończeniu usługi zegarmistrz przeprowadza ostateczną kontrolę w celu sprawdzenia, czy zegarek Tissot działa idealnie.


     
  8. Zwrot zegarka - zegarek Tissot korzysta z dwuletniej gwarancji na wykonaną usługę i jest zwracany w torbie ochronnej.

 

21 czerwca 2020
09 grudnia 2018

Na czym polega prosty serwis zegarka w autoryzowanym Serwisie Tissot?

Projekt i realizacja strony SPECTRUM MARKETING | Wszelkie prawa zastrzeżone | 2024

F.H.U. CHRONOS Edmund Gruszczyński

41-500 Chorzów, ul. Powstańców 15

+48 32 2410-550

sklep@chronos.info.pl 

+48 607-767-212